fbpx

קורס נומרולוגיה דיגיטלי

קורס נומרולוגיה דיגיטלי המקיף ביותר בישראל ובעולם! קורס בו אני מלמדת אתכם את כל הטכניקות והסודות שלי, ידע שכל המרצים לנומרולוגיה לא רוצים שתדעו, בקורס מתחדש ומתעדכן ללא מגבלת זמן.

לרכישת קורס נומרולוגיה - השאירי פרטים כאן:

קורס נומרולוגיה - הידע הזה עומד לשנות לך את החיים

התוכנית היחידה בארץ בה תקבלו את כל התשובות לכל מה שאי פעם רציתם לדעת על נומרולוגיה. ידע אשר יעניק לכם שקט נפשי, וודאות ויסייע בקבלת החלטות. קורס מקיף ומלא אשר מעניק ידע בסיסי וגם ידע מאד מתקדם – אצלי לא תשמעו את המשפט "בקורס הבא תדעו", אצלי תהנו מעליית תכנים חדשים כל הזמן, ללא מגבלת זמן לצפייה.

איך נומרולוגיה שינתה את חיי ותשנה גם את חייכם

כיום אני בעלים של 2 עסקים מצליחים, יש לי מספר מקורות הכנסה, מילאתי את האולמות הגדולים בארץ בהרצאות וכנסים, בלי מנהל אישי, בלי יועץ עסקי – אף אחד לא עומד מאחורי ההצלחה שלי, רק אני. 10 שנות נישואין מאושרות עם בן הזוג שלי, אחרי 4 שנים מורכבות עם קשיי פוריות, היום אני אמא ל-2 מתוקים. הכל בעזרת ובזכות הנומרולוגיה – יש לי את הכלים, גם לכם בקרוב יהיו. האקדמיה מהווה עמוד תווך בחברה הישראלית, ימים פתוחים באקדמיה אשר מעניקים ייעוץ והכוונה ללא עלות, כשאדם יודע מה המתנה שלו לעולם הוא מעניק אותה, והופך את העולם להרבה יותר טוב. 

כל הבוגרים שלי יודעים, אני לא משאירה אצלי את הסודות, אני משתפת  איתכם  את כל הכלים אשר נמצאים ברשותי.

קורס נומרולוגיה דיגיטלי | נומרולוגיה אונליין הכי פרקטי שיש עם כל הסודות שחלמת לדעת כולל תמיכה מלאה לאורך הדרך

לשנות את החיים שלך ועכשיו
בעזרת קורס נומרולוגיה!

זוגיות ומערכות יחסים

זוגיות ומערכות יחסים תמיד מראים על הרווחה הנפשית שלנו, לא נמאס לך מחיי רווקות? לא נמאס לך שבן הזוג שלך "לא רואה" אותך? מרגישה חסרת משמעות או אבודה בעולם? בעזרת הנומרולוגיה תוכלי ללמוד כיצד ליצור זוגיות משמעותית בחייך, כיצד להפוך לאדם חברתי שמח ומאושר, להבין מה עליך ללמוד מכל אדם אשר נכנס לחייך, לגלות כיצד ליצור עומק, הערכה וכבוד בינך לבין בן/בת הזוג שלך. לנטרל את הייאוש ולהאמין וליצור אהבה משמעותית.

משקל ובריאות

הגוף שלנו הוא כלי עבור הנשמה. כשאנחנו חווים מצוקה רגשית, עומס, לחץ, מתח, הגוף מגיב בהתאם, לדוגמה: השמנה, בעיות בריאותיות, לחץ, התקפי חרדה ועוד... בעזרת הנומרולוגיה אפשר לשחרר תקיעות רגשית וללמוד כיצד לטפל היטב בנשמה שלנו, הרי הנשמה והנפש משפיעים על בריאות הגוף.

קריירה

כמה פעמים חשבת על שינוי קריירה? לעסוק במה שמדויק לך באמת, כמה פעמים הגעת לעבודה ביום ראשון וכבר הרגשת עייפות, תשישות, עוד חלק ממירוץ העכברים? בעזרת הנומרולוגיה אפשר ללמוד איזה מקצוע מדויק עבורך – כזה שיגרום לך להתרגש בבוקר. בעזרת הנומרולוגיה נדע אם ואיזה עסק מדויק לך לפתוח כדי לחוות הצלחה עסקית חזקה, אמיתית ועוצמתית.

קורס נומרולוגיה דיגיטלי | נומרולוגיה אונליין הכי פרקטי שיש עם כל הסודות שחלמת לדעת כולל תמיכה מלאה לאורך הדרך

מה תלמדו בתוכנית?

בתוכנית הקורס אני מלמדת את כל הסודות הכי כמוסים שמסתתרים אצלכם בתאריכים ובמספרים, וחושפת אתכם לשיטה הייחודית שלי, כזו שבאמת עובדת!

לדעת לנהל נכון את מערכת היחסים שלך

קורס נומרולוגיה דיגיטלי יעניק לך את האפשרות המדהימה להבין כל אדם אשר נכנס לחייך ובמיוחד אנשים שקרובים אליכם ועל ידי כך ליצור הרמוניה משמעותית יותר בחייכם.

לזהות קודים מיוחדים במפה הנומרולוגית שלך

להבין את החיבורים הסודיים והמיוחדים מתוך המפה הנומרולוגית, שמשפיעים על חיי היום יום שלנו.

להבין כל אדם באופן אידיאלי, עוד לפני המפגש

פעמים רבות אנו שיפוטיים ואף ביקורתיים כלפי אנשים ואופן ההתקשרות מולם, כאשר נבין ונדע כל אדם ואת האופן שבו הנפש שלו בנויה, נוכל לדון אותו/אותה לכף זכות ואף נדע כיצד לרקום מערכת יחסים משמעותית.

להסכים ולרצות לחיות אורך חיים בריא

להתנתק מקשיים רגשיים וליצור אהבה עצמית משמעותית יותר, לנתק את מגבלות העבר ולצאת לדרך חדשה בכל הקשור לבריאות הגוף - החל משגרת כושר ועד אכילה רגשית.

ליצור עסק משגשג וריווחי

המפה הנומרולוגית מאפשרת להבין כיצד לשווק את העסק שלך בצורה המדויקת ביותר וכתוצאה מכך להשיג תוצאות ולהגיע לרווחה כלכלית אמיתית.

ליצור זוגיות משורש הנשמה

בעזרת הקורס יהיה ניתן לשחרר חסימות ואף לדעת כיצד ליצור ולזמן זוגיות אמיתית ומשמעותית, ולהבין מהי זוגיות משורש הנשמה.

לנטרל את הטראומות מהילדות ולהיוולד מחדש

כאשר אנו יודעים לנתח את בית ההורים ונושא הילדות, ניתן לשחרר משקעים אשר קיימים מהילדות, לשחרר אירועים פחות חיוביים ומורכבים ובכך לצאת לדרך חדשה עם כלים וידע משנה חיים.

להשפיע על הסביבה שלך בצורה אידיאלית

ללמוד לבטא את עצמך בצורה ייחודית ויוצאת דופן, להציג באופן משמעותי את האנרגיה שלך כלפי העולם ובכך להיות אדם שאי אפשר להתעלם ממנו.

להתנתק מאמונות מגבילות ו״תקיעות רגשית״

כאשר לומדים את המפה הנומרולוגית ניתן ללמוד ולהגיע לשורש הבעיות בצורה חד משמעית, וכשאנו מזהים את האמונה המגבילה אשר באה לידי ביטוי במפה הנומרולוגית כל האפשרויות נפתחות עבורנו, ומתנתקים אחת ולתמיד מ״תקיעויות״ וחסימות.

בחירת לימודים וקריירה המדויקים עבורך

כאשר עוסקים במקצוע המדויק השפע מגיע בצורה יוצאת דופן ומיוחדת, חווים שמחה ונחת, חווים הצלחה גדולה ומשמעות אדירה ביום יום. בקורס נלמד מה הכיוון המתאים עבורך וכיצד נכון לך לפנות אליו על מנת לחוות את ההצלחה המיוחלת.

עשרות תלמידות אשר הגיעו לקורס בתקווה גדולה לשינוי לאחר שניסו להרות ולהיקלט בהריון בריא ללא הצלחה, בסיום הקורס שיתפו על הריון מבורך ובריא. עשרות תלמידות שהתחילו תהליך גירושים וסיימו את הקורס בשלום בית אמיתי.

גם לך מגיע לקבל סיפור הצלחה משלך!

זה קורס פשוט משנה חיים

וואו הקורס של רויטל המדהימה והמיוחדת זה פשוט מטורף כמה זה הבהיר לי כמה זה שינה לי דברים בחיים כמה ידע מטורף זו זכות עבורי שלמדתי אצלה וזו נהייתה משפחה לחיים ממש ככה אני לא רק ממליצה לכן אני אומרת זה מאסט גם אם זה לא לעיסוק כמו שאצלי. זה פשוט משנה חיים שלכם כלפי עצמכן ויותר מזה כלפי הסביבה שלכם תודה על הזכות שמחה שאני חלק מהעולם הזה🙏🏻❤️
קורס נומרולוגיה דיגיטלי | נומרולוגיה אונליין הכי פרקטי שיש עם כל הסודות שחלמת לדעת כולל תמיכה מלאה לאורך הדרך
מריה

את השליחה שאלוהים שלח אלי

רויטל האהובה שלי ♥️
את השליחה שאלוהים שלח אלי, כמה אבודה הייתי לפני שהתחלתי עם הקורס שלך, נתת לי דרך וידע שדרכו הכרתי את עצמי טוב יותר ונתן לי את היכולת לעזור גם לנשים אחרות.
לפני שהתחלתי ללמוד אצלך למדתי בתאילנד נומרולוגיה אצל מישהי שנחשבת מאסטרית לנומרולוגיה, היא לא מלמדת רבע מהכמות שאת מעניקה נותנת.
תודה לך ותודה על היחס ואהבה שאת וההלפריות נתתן לנו ♥️
מחכה בקוצר רוח להרשמה למועדון להשתלמויות 💕

קורס נומרולוגיה דיגיטלי
שני

רויטל נותנת את כול כולה

קורס נומרולוגיה אצל רויטל כהן האחת ויחידה בתחומה נותנת לנו כלים אמיתיים להיתחבר למספרים שמדברים ונשלחים כמסרים על מי אנחנו ומה תפקדנו מדייקת זמנים לשינויים מבורכים.
כמו שרויטל אומרת אין מספרים לא טובים הכל טוב בהבנה, בלמידה.
רויטל נותנת את כול כולה ומלמדת את הידע שלה האינסופי!
קורס איכותי ברמה מעל כולם חד משמעי!

קורס נומרולוגיה דיגיטלי
מיה
סדנת נומרולוגיה | לימוד נומרולוגיה באונליין, קורס מקיף בלי סודות ובלי לצאת מהבית - האקדמיה לנומרולוגיה- רויטל כהן

הגעת עד כאן?

השאירי פרטים כאן
לרכישת קורס נומרולוגיה

לרכישת קורס נומרולוגיה - השאירי פרטים כאן:

נעים להכיר!

סדנת נומרולוגיה | לימוד נומרולוגיה באונליין, קורס מקיף בלי סודות ובלי לצאת מהבית - האקדמיה לנומרולוגיה- רויטל כהן
אני רויטל כהן – נשואה באהבה גדולה לאביב ואמא לאדל ודויד, בוגרת תואר ראשון בחינוך ופסיכולוגיה.
אחרי שהצלחתי לשנות את החיים של אלפי אנשים בכל תחומי החיים – אני יודעת, יש בידי ידע משנה חיים שחייב להגיע לכל אדם ואדם.
החכמים – יודעים ויחידיי הסגולה גם עושים.
אבל איך מחסלים את הספקות? איך לדעת מה לעשות?
לומדים מקרוב את שפת היקום – נומרולוגיה.
 
חשוב לי שכל אדם ואדם ידע את המתנה הייחודית ששייכת רק לו, חשוב לי שאנשים יחיו חיי הגשמה מלאים.
ויותר מכל – חשוב לי שפעם אחת בחיים תעשו משהו משמעותי עבור עצמכם, שתחליטו מעתה והלאה, יותר לא נעזרים באנשים אחרים כדי לגבש החלטות –  העניקו לעצמכם ארגז כלים שלם עם תשובות. 
הנומרולוגיה תאפשר לכם לקחת את המושכות לידיים ולקבל את הכללים למשחק החיים.
בגלל שאני כל כך מבינה את החשיבות של המספרים – אני מלמדת אתכם כל מה שאתם באמת צריכים לדעת, בלי המצאות, בלי ארנב בכובע. הכל גלוי ומתובל היטב עם הלב שלי.
אתם יכולים להיות רגועים שהגעתם אל המקום הנכון.
סדנת נומרולוגיה | לימוד נומרולוגיה באונליין, קורס מקיף בלי סודות ובלי לצאת מהבית - האקדמיה לנומרולוגיה- רויטל כהן

תשובות לשאלות שלכם

ברור! מעת לעת אני מוסיפה שיעורים חדשים לקורס, חשוב לי כל הזמן להוסיף, להרחיב ולהעניק את מלוא הידע שלי באהבה גדולה.

במידה ויש לך חיבור  לסודות היקום, לידע רוחני, לידע פסיכולוגי, במידה ושמעת על התחום או היית בייעוץ שהשאיר עליך רושם מיוחד – זה הסימן החזק ביותר לכך שמדויק ונכון לך ללמוד. הקורס מתאים לכולם, במיוחד למי שרוצה להנות ולהיות מאושרים.

כל הזמן שבעולם! הקורס הוא מוקלט ואינו מוגבל בזמן, כך שאפשר ללמוד כמה שרוצים, מתי שרוצים.

לאחר סיום הצפייה בקורס תוכלו לקבל תעודה מטעם רויטל כהן האקדמיה לנומרולוגיה. כדי לקבל את התעודה עליך להשתתף במבחן אמריקאי, ולהגיש  עבודת גמר למייל באופן מסודר, אלו 2 התנאים לקבלת התעודה.

מדהים, חשוב לי שתבינו את הכל בצורה חיובית ומורחבת עד כמה שניתן. במידה ועלתה שאלה אפשר לשלוח אותה במייל ואני עונה בצורה מורחבת על כל שאלה ושאלה באהבה גדולה ובשמחה.

באתר הקורס הדיגיטלי ישנם קבצים להורדה או הדפסה, כמו למשל: ספר הקורס, סילבוס, מבנה מפה נומרולוגית כתובה, מפה נומרולוגית כתובה לדוגמא, דף נוסחאות מפורט, חוברת תרגול וכמובן גם חוברת תשובות לשאלות ועוד הרבה.

כמו כן, ישנה אפשרות להצטרף לקהילת הקורס הדיגיטלי, הלינק להצטרפות נמצא בשיעור השני בפרק 1, בקובץ PDF שנמצא מתחת לסרטון ובתוכו הלינק לקבוצת הווטסאפ. 

ישנה אפשרות לרכוש קיט ציוד לימודי במחיר עלות בתוספת תשלום ובמשלוח עד הבית עם שליח. את הלינק לרכישת הקיט תוכלו למצוא בתוך הקורס הדיגיטלי בשיעור הראשון אשר נמצא בפרק 1, מתחת לסרטון יופיע קובץ PDF ובתוכו הלינק לרכישת הקיט. 

הקורס הזה מרכז את כל הידע הנחוץ בעולמות הנומרולוגיה, להבדיל מקורסים אחרים בהם  בדרך כלל יפנו אתכם  לקורס המשך. אצלי זה אף פעם לא היה ולעולם לא יהיה, כל המידע הרלוונטי בקורס מלא אחד.

כן, ישנם תנאים לקבלת התעודה, התנאי הראשון הוא לסיים את המבחן אשר נמצא באתר הקורס הדיגיטלי ולאחריו הגשת עבודת גמר למייל האקדמיה. לאחר בדיקה מעמיקה של רויטל כהן תוכלו לקבל אישור ולקבל את התעודה המרגשת! 

בהחלט! ניתן לשלוח מייל או ליצור קשר בוואטספ של המשרד ותקבלו מענה כיצד ניתן לעשות זאת.

קורס נומרולוגיה פרונטלי – 15 מפגשים 3 שעות כל מפגש (כולל הפסקה וזמן תרגול)
קורס נומרולוגיה דיגיטלי – 25 שעות צפייה

קורס נומרולוגיה | לימודי נומרולוגיה בצורה פרקטית, ישר ולעניין - שיעשו לך סדר ושכל להכל, והכל במקום אחד. קורס נומרולוגיה אונליין של רויטל כהן

קורס נומרולוגיה דיגיטלי עם רויטל כהן

קורס הנומרולוגיה המקיף ביותר בישראל ובעולם! קורס שבו אני מלמדת אותכם את כל הטכניקות ואת כל הסודות שלי, ידע שכל המרצים לנומרולוגיה לא רוצים שתדעו, בקורס מתחדש ומתעדכן, ללא הגבלת זמן! טיפ קטן ממני - תרשמו את השעה שבה רכשתם ותוכלו לגלות בהמשך כיצד זה הולך להשפיע עליכם ומדוע בחרתם ללמוד דווקא את זה.


לרכישת קורס נומרולוגיה -
השאירי פרטים כאן: